Voor service, onderhoud en reparaties aan uw Mercedes-Benz-bedrijfsvoertuig.
Kies voor een servicecontract op maat om een doeltreffend kostenbeheer en maximale gemoedsrust te verzekeren. Uw Mercedes-Benz-bedrijfsvoertuig wordt regelmatig onderhouden door deskundigen.
Gun uzelf gemoedsrust met ServiceCare Complete en eComplete. Deze totaaloplossing omvat een uitgebreide commerciële garantie, regelmatig onderhoud en vervanging van slijtageonderdelen. Deze formule garandeert een optimaal kostenbeheer. Ideaal voor wie op zoek is naar gemoedsrust: het combineert transparantie met totale controle over de uitgaven.
Het ServiceCare-contract omvat de volgende diensten:
Een regelmatige professionele controle van de essentiële onderdelen van uw voertuig zorgt ervoor dat het soepel en betrouwbaar rijdt. Onderhoud helpt dure reparaties te voorkomen en maakt het mogelijk om stilstandperiodes te optimaliseren en te plannen. Met Mercedes-Benz ServiceCare Maintenance / eMaintenance behoudt u de waarde van uw voertuig en verhoogt u het herverkooppotentieel.
Het ServiceCare Maintenance-contract omvat:
Het Zen-contract is de meest complete optie: het omvat een garantieverlenging (WarrantyExtension), onderhoud (ServiceCare) en vervanging van slijtageonderdelen (uitgezonderd banden). Alleen voor voertuigen met verbrandingsmotor.
De diensten opgenomen in het Complete ZEN-contract:
Verleng de tweejarige constructeursgarantie om te profiteren van de reparatie en vervanging van onderdelen die onder de garantie vallen. Pas de looptijd van uw contract aan om tot 5 jaar of 250.000 kilometer garantie te krijgen!
De services van het WarrantyExtension-contract bieden u:
De servicecontracten van Mercedes-Benz bieden u flexibele en complete oplossingen, zodat u zorgeloos van uw bedrijfsvoertuig kunt genieten.
Voor meer informatie of om een van deze contracten af te sluiten, kunt u contact opnemen met uw SAGA Mercedes-Benz-concessie onder vermelding van uw kenteken.
Contact met ons opnemen